Mijn ervaringen met de Vodafone klantenservice

Begin dit jaar mocht ik mijn abonnement bij Vodafone verlengen. Mijn oude telefoon was aan vervanging toe en ik was al aan het kijken naar wat meer data. Het aanbod kwam dus geen moment te vroeg! Voordat ik een nieuw langlopend contract aanging, wilde ik echter een paar vragen stellen aan de Vodafone klantenservice. Ik was met name benieuwd naar de aanbiedingen van dat moment en naar eventuele kortingen voor vaste klanten. Toen ik eenmaal de juiste persoon aan de lijn had, ben ik keurig geholpen. Helaas heeft het wel even geduurd voor ik dat punt bereikte. Ik heb verschillende telefoonnummers moeten bellen en ben meerdere malen doorverbonden met een andere afdeling. Ik wil jullie graag iets vertellen over mijn ervaringen, zodat jullie hopelijk wat tijd besparen in jullie interactie met de Vodafone klantenservice. Ik wil een aantal aspecten belichten:

  • Actuele telefoonnummer
  • Particulier of zakelijk
  • Juiste afdeling

Het begint allemaal met het zoeken naar een actueel telefoonnummer. Dit is nog niet zo eenvoudig. Op het internet vind je diverse telefoonnummers van de Vodafone klantenservice die achterhaald en verouderd zijn. Wanneer je deze nummers belt, krijg je niemand te spreken. Op de site van Vodafone vind je de telefoonnummers wel, maar deze zijn goed verstopt. Je moet zorgvuldig door de site navigeren voordat je op de juiste pagina terechtkomt. Eenmaal daar merk je ook dat ze verschillende nummers hebben voor zakelijk en particulier. De Vodafone klantenservice is in twee delen opgesplitst. Dit kan voor problemen zorgen, bijvoorbeeld wanneer je werkt als ZZP’er. Wanneer je eenmaal het juiste nummer hebt gekozen krijg je niet gelijk iemand te spreken. Eerst kom je in een keuzemenu terecht. Je moet hierbij goed opletten en de juiste getallen intoetsen om bij de juiste afdeling terecht te komen. Ik vond het hele proces enigszins verwarrend en heb meerdere malen opnieuw moeten bellen. Zoals ik al heb aangegeven kwam ik ook niet in één keer bij de juiste persoon terecht, maar ben ik meerdere malen doorverbonden. Het kan dus voelen alsof de Vodafone klantenservice tamelijk onbereikbaar is…

Bereiken van Vodafone klantenservice

Gelukkig zijn er diverse bedrijven die klant en bedrijf met elkaar in contact brengen. Een goed voorbeeld is Telefoongids.pro. Deze site verbind je eenvoudig door met een bedrijf naar keuze. Het bereiken van de Vodafone klantenservice is zo een stuk simpeler. Je belt naar het algemene telefoonnummer dat groot op de website staat vermeld. Vervolgens kom je in contact met een aardige telefoniste. Toen ik mijn vragen had uitgelegd wist zij precies met wie ik in contact moest komen. Ze kon me ook een aantal tips geven over het keuzemenu waar ik eerder over sprak. Dankzij haar hulp sprak ik binnen een paar minuten met de persoon die me kon helpen. Denk jij dat de Vodafone klantenservice lastig te bereiken is per telefoon? Ga dan snel naar http://telefoongids.pro/klantenservice/vodafone en pak de telefoon. Je hoeft niet te zoeken naar allerlei telefoonnummers, maar kunt gewoon je probleem uitleggen aan een medewerker. Hiermee bespaar je jezelf een hoop moeite en stress! De dienst kost 90cpm, zorg dus dat je van tevoren je vraag goed hebt uitgedacht.

Een nieuw abonnement

Ik geniet nu met volle overtuiging van mijn nieuwe abonnement. Omdat ik vaste klant was, heeft de Vodafone klantenservice me inderdaad een leuke korting gegeven. Mijn vraag heeft dus zeker effect gehad! Maak gebruik van de diensten van Telefoongids.pro en kom in een handomdraai met de juiste afdeling in contact. Geen gezoek en hulp bij het keuzemenu: wat wil je nog meer? Heb je vragen over de dienst, dan kun je kijken bij de veelgestelde vragen, of een e-mail sturen.