Nog niet bekend met de nieuwe werkwijze van Kijkshop? Bel dan met de klantenservice van Kijkshop!

Kijkshop, tegenwoordig ook wel Kijk Bij Mij genoemd, is een grote winkelketen in zowel Nederland als België. De winkel heeft een breed assortiment aan zeer diverse en uiteenlopende artikelen zoals sieraden en elektronica. Vooral om dat laatste staat Kijkshop bekend. Het eerste filiaal van deze winkelketen werd geopend in Den Bosch. De inrichting van de winkel was een totaal nieuw concept van andere winkels. Het bijzondere aan de winkels van Kijkshop was namelijk dat de producten ten toon werden gesteld achter een glazen vitrine. Klanten konden het product niet aanraken, maar konden slechts de omschrijving lezen. Wanneer ze het product wilden hebben, moesten ze het productnummer opschrijven en daarmee naar de kassa gaan. De medewerker achter de kassa kreeg vervolgens het desbetreffende product uit het magazijn aangeleverd en gaf dit dan weer aan de klant. Tegenwoordig zijn de filialen van Kijkshop gesloten. Er is echter wel nog steeds een online winkel waarop u de producten kunt bestellen. Kijkshop begrijpt heel goed dat deze nieuwe manier van werken wellicht een beetje verwarrend kan zijn. Daarom kunt u voor al uw vragen terecht bij de klantenservice van Kijkshop. Zij leggen u met alle plezier uit hoe de nieuwe werkwijze precies werkt, zodat u net als vroeger gewoon uw vertrouwde producten in huis kunt halen!

Geen enkel probleem is te groot voor de klantenservice van Kijkshop!

Het is ontzettend vervelend wanneer er iets mankeert aan een aangeschaft product. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice van Kijkshop. De klantenservice van Kijkshop is op verschillende manieren bereikbaar. Zo kunt u ze tijdens kantooruren bellen op 023-5556633 of u kunt ze een e-mail sturen via klantenservice@kijkbijmij.nl. Wanneer u een e-mail stuurt kan het wel zijn dat u iets langer moet wachten op een antwoord, maar een antwoord krijgt u altijd! De klantenservice van Kijkshop kan u helpen met elk probleem dat u mogelijk kan ondervinden wat betreft uw online aankoop. Bijvoorbeeld met het terug vorderen van uw geld, omdat een product kapot is gegaan, het terugsturen van een product, of het vervangen van het product voor een alternatieve versie. Ook kan de klantenservice van Kijkshop u helpen bij het inleveren van cadeaubonnen. Deze moet u namelijk verzilveren via een aparte website wat soms wat lastig kan zijn. De klantenservice van Kijkshop kan u makkelijk door dit proces heen leiden. Wanneer het vervolgens is gelukt, kunt de bon inleveren voor allerlei leuke producten. Alles is mogelijk; ze staan u graag telefonisch te woord. Op https://deklantenservice.nl/kijkshop/ kunt u meer lezen over de service van de klantenservice van Kijkshop.  

Op de klantenservice.nl vindt u alle benodigde gegevens!

De contactgegevens van de klantenservice van Kijkshop alsmede van vele andere klantenservices in Nederland zijn te vinden op deklantenservice.nl. Op deze website kunt u middels de zoekbalk het gewenste bedrijf vinden en vervolgens krijgt u een overzicht van alle contactgegevens. Ook staat vaak het keuzemenu uitgeschreven, waardoor u voor het bellen al weet welke toets u moet intoetsen om bij de juiste persoon terecht te komen. Erg handig en efficiënt! Bijna alle sectoren zijn op de klantenservice.nl te vinden. Voorbeelden zijn:

  • Boeken en films;
  • Elektronica;
  • Meubilair;
  • En boekingssites.

Enkele van de meest gezochte bedrijven van de afgelopen maand zijn de Belastingdienst, KLM, Nuon en het Zilveren Kruis. Wanneer u vragen heeft over de werkwijze van de klantenservice zelf, kunt u uiteraard ook met hen contact opnemen. Dit kan via het contactformulier. Indien u dit niet prettig vindt, kunt u ook altijd bellen naar 090-68444 of mailen naar info@deklantenservice.nl.