Wat levert een medewerkerstevredenheids app je op?

Als leidinggevende van mijn team sta ik altijd open voor feedback en verbeterpunten. Ik vind dat we goed bezig zijn maar het kan altijd beter. Zelf kan ik niet bedenken wat we moeten verbeteren. Ik heb daarvoor toch echt de mening van mijn medewerkers en klanten nodig. Zij weten beter wat voor problemen er zijn op de werkvloer. Daar moeten we dan ook aan werken. Ik probeerde een eigen vragenlijstje door te mailen maar kreeg hier geen reactie op. En dat vond ik jammer. Toen ik ging onderzoeken wat er nog meer mogelijk was zag ik een filmpje van de medewerkerstevredenheids app van Solkie. Dit maakte me onwijs nieuwsgierig Dezelfde dag probeerde ik de app nog uit. Wat een geweldige manier om de juiste vragen aan de medewerkers en klanten te stellen.

Een medewerkerstevredenheids app als middel

Om vooruit te komen moeten we groeien, vallen en weer opstaan. Om vooruit te komen in je werk moet je fouten maken, hiervan leren en je werk verbeteren. Dat is dan ook de reden waarom ik heel erg geloof in dit soort onderzoeken. Ik wil graag weten wat er speelt onder mijn medewerkers en ik wil graag weten wat mijn klanten van ons werk vinden. Het mooie hiervan is dat we hiervan leren. De medewerkerstevredenheids app zorgt ervoor dat mijn medewerkers de vragen regelmatig invullen. Het is snel en gemakkelijk en ze vinden het ook leuk om in  te vullen. De klanten vullen de vragenlijst nu ook in. Ik krijg hierdoor veel meer informatie waar ik echt wat mee kan. We gaan nu vooruit en verbeteren ons werk op de juiste manier.

Leren door de app

Om je werk te verbeteren moet je weten wat er goed werkt en wat je moet verbeteren. Je komt hier alleen achter door de juiste vragen te stellen aan je medewerkers en je klanten. Door regelmatig een vragenlijst te delen doe je onderzoek naar je product of dienstverlening. Als je een nieuw product of programma hebt ontwikkeld ben je er heel blij mee. Maar als je medewerkers vervolgens aangeven het niet makkelijk te vinden of het niet te begrijpen dan moet er wat veranderen. Door deze vragenlijst weet je precies wat er speelt. Door deze informatie kan je het werk weer verbeteren. Het is dus goed om regelmatig een onderzoek te doen. De beste manier om dit te doen is een gebruiksvriendelijke en interessante app te gebruiken. De medewerkerstevredenheids app is goed om te gebruiken: 

  • Hierdoor verbeter je het werk
  • Door de juiste vragen krijg je inzicht in wat je moet verbeteren
  • Ontwikkel je in je werk door feedback van je klanten
  • Gebruik de vragenlijst als markt onderzoek
  • Deel de vragenlijst regelmatig en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen
  • Gebruik deze medewerkerstevredenheids app om de aandacht te trekken
  • Deze vragenlijst is leuk en gemakkelijk om te gebruiken

Ik vind het belangrijk dat mijn medewerkers en klanten tevreden zijn over het werk wat we doen. Ik geloof in feedback als middel om onszelf te verbeteren. Feedback krijg je natuurlijk niet cadeau maar daar moet je om vragen. Door de medewerkerstevredenheids app van Solkie kan ik mijn medewerkers en klanten heel eenvoudig de juiste vragen stellen. De medewerkerstevredenheids app is een leuke app waarmee er op een speelse manier de juiste vragen worden gesteld. Het is heel eenvoudig en gemakkelijk om de vragen in te vullen. Wil jij dit ook gebruiken voor je bedrijf? Neem snel een kijkje op de site en probeer het de eerste drie maanden gratis uit: solkie.nl.